Ugrás a tartalomra

Oakley

Szűrők

Ft - Ft

Az Oakley sztorija 1975-ben indult Kaliforniában, eredetileg motorcross kiegészítőkkel, de hamar áttértek a sportolók igényeire szabott, technológiailag fejlett napszemüvegekre. A márka a kezdetektől a teljesítményre és az innovációra épített, legyen szó napszemüvegről, ruhákról vagy kiegészítőkről – és a különleges dizájn mindig is a középpontban volt.

Az Oakley a kilencvenes és kétezres évek fordulóján vált népszerűvé itthon is, először az extrém sportolók és a raverek között, majd hiszen a sportolás mellett jó fesztiválozáshoz, utazáshoz, vezetéshez. Nem csoda hogy több évtizede stabilan itt van velünk, sőt az Oakley az utóbbi időben új lendületet kapott! Az Oakley nem követi, hanem teremti a trendeket: wraparound („sunshield”) modelljei – mint a Eye Jacket Redux, Radar EV Path vagy a High Wrap – egyszerre sportosak és futurisztikusak.

Az Oakley az elmúlt években több figyelemfelkeltő kollaborációval is feltűnt a sport, a kultúra és a divat metszéspontjaiban. A francia futballsztár Kylian Mbappé a márka globális arca lett, sport ihletésű lifestyle napszemüvegei a pályán kívül is viselhetők. Az NBA-ből Jaylen Brown nemcsak nagykövetként, hanem kreatív partnerként is közreműködik, stílusával és társadalmi szerepvállalásával az Oakley a fiatalabb generációkat is megszólítja. A márka korábban dolgozott együtt olyan streetwear-orientált alkotókkal és brandekkel is, mint a Brain Dead, akik a punkos, DIY esztétikát vegyítették az Oakley technikai örökségével, az A-COLD-WALL* alapítója, Samuel Ross futurista dizájn- és anyagkísérleteivel hozott új dimenziót a napszemüvegek világába, de ott van a Daily Paper kollab egy afrofuturista látásmódja is.

Az Oakley napszemüvegek ikonikus shield lencséi, sportos, futurisztikus keretei tökéletesen passzolnak a populáris gorpcore stílushoz is, mely az outdoor technikai ruhákat és stílust emeli át a városi öltözködésbe.
2025-ben Travis Scott új szintre emelte kapcsolatát az Oakley-val: a márka „Chief Visionary” pozícióját kapta meg. Ez a szerep kreatív irányítást is jelent a termékdesign és kampányok terén - és erre Travis tökéletes választás volt, hiszen az ő stílusa mindig is ötvözte a sportos, futurisztikus elemeket az utcai divat szabadságával.